19/06/12

19. června 2012 v 20:04 | julie |  jídelníčky

snídaněovesná kaše s jogurtem (266 kcal) + 100g ananasu (46 kcal) = 312 kcal
svačinajablko (62 kcal), bebe rodinné 3ks (63 kcal) = 125 kcal
oběd
cottage s koprem (172 kcal), 3 plátky knupsi (66 kcal), rajče (15 kcal) = 253 kcal

svačina
activia tvarohová stracciatella (151 kcal), cca 80g třešní (47 kcal) = 198 kcal

svačina2
100ml mléka (47 kcal), 30g dobré vlákniny (87 kcal) = 134 kcal
večeřebrambory s tuňákem (213 kcal), 100ml nízkotuč. kefírového mléka (40 kcal) + 80g ananasu (37 kcal) = 290 kcal


CELKEM: 1312 kcal
 


Komentáře

1 Thin-Minie Thin-Minie | Web | 19. června 2012 v 21:00 | Reagovat

Máš krásný pestrý a hlavně zdravý jídelníček. Tak to má být ;)

2 Fittie Fittie | Web | 19. června 2012 v 21:52 | Reagovat

Máš to zase krásné, i když bych asi radši prohodila ob-ve .. ale chápu že to asi nešlo, taky to tak někdy mám :/ .. ale jinak opět paráda! Všechno bych si hned dala :D

3 Sofie Sofie | Web | 19. června 2012 v 22:18 | Reagovat

Moc děkuji za komentář - já už si říkala, zda to vůbec mám psát, zda mě s tím zvýšením příjmu "nepošleš někam"...:D Opravdu mě to potěšilo a zahřálo a ještě víc, když teď vidím, že ses snažila už dnes:)!

4 Melisa Melisa | Web | 19. června 2012 v 22:54 | Reagovat

Pěkné :) Moc! Fakt že jo :O Ananas... taky bych si dala..

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama