18/06/12

18. června 2012 v 18:01 | julie |  jídelníčky

snídaněkrupicová kaše (203 kcal) + mrkvový fresh (36 kcal) = 239 kcal
svačinačerný rybíz 50g (27 kcal), jahody 80g (28 kcal), yoplait extra light čoko (66 kcal) = 121 kcal
oběd
zeleninový salát (cca 55 kcal) se lžičkou oliv. oleje (26 kcal), grahamový rohlík (86 kcal), veselá kráva - trojúhelníček (44 kcal), 1 jablečná trubička (50 kcal) = 261 kcal

svačina
ovocný salát s dobrou vlákninou (15g) = 173 kcal

večeře100g kuřecí rolády (157 kca), 80g rýže (99 kcal), zelenina (cca 30 kcal) = 286 kcal


CELKEM: 1080 kcal

 


Komentáře

1 Melisa Melisa | Web | 18. června 2012 v 19:00 | Reagovat

Jídlo se mi líbí :D Ale že tě baví to počítat :D

2 Fittie Fittie | Web | 18. června 2012 v 20:36 | Reagovat

Ta svačina! KRÁSNÉ ! :) jinak ta jablečná trubička,to je ta ze zdravé výživy? Musím se po ní podívat, už ji vidím po několikáté ale v obchodech zd nikde! :D sakra!

3 +Melody+ +Melody+ | Web | 18. června 2012 v 21:21 | Reagovat

Ahoj děkuju za návštěvu blogu :).
Moc hezký jídelníček.
Přeju, ať se dostaneš ke svým vysněným 53kg ;) Ke tvé výšce tak akorát.

4 Sofie Sofie | Web | 19. června 2012 v 9:40 | Reagovat

Teda slečno, jídelníčky máte krásné:) Jen bych chtěla nadhotit k zamyšlení:), že těch 1000 kcal není přece jenom málo - tady: http://www.mte.cz/bmr.php?gender=f&activity=1&height=164&weight=56&age=18&count_it=1 - jsem ti spočítala, že tvé tělo potřebuje jen na provoz 1400 kcal a v pohodě bys hubla i s 1500-1600 kcal. Ale to jen k zamyšlení, je zbytečné si zpomalovat metabolismus:)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama