Červen 2012

29/06/12

29. června 2012 v 19:49 | julie |  jídelníčky

snídaně1/2 plátku domácího chleba (60 kcal), malinko másla - cca 3g (22 kcal), 1/3 salátové okurky (10 kcal), 20g 20% ementálu (45 kcal) + mrkvový fresh - 100ml (37 kcal) = 174 kcal
svačina2 banánové kousky (148 kcal), mini jablko (50 kcal) = 198 kcal
oběd
bramborová kaše se špenátem (recept) = 350 kcal

svačina
2 banánové kousky (148 kcal), 200 ml odtučněného mléka (71 kcal) = 219 kcal

svačina2
1 celozrnný rohlík = 164 kcal
večeřejáhlová kaše (261 kcal), 90g ananasu (42 kcal) = 303 kcal


CELKEM: 1408 kcal
pohyb
Jillian - 30 day shred (LEVEL 3)
20 minut rotoped
půl hodinka na zahrádce

banánové kousky vol. 2 (recept tady)
tentokrát jsem přidala lesní jahůdky a jedno jablko nakrájené na malé kousíčky
výýýborné!


Bramborová kaše se špenátem

29. června 2012 v 17:12 | julie |  recepty
recept pod perexem

summer

28. června 2012 v 21:38 | julie |  o mně
↑ žádost splněna ↑
SKVĚLÉ!

a to znamená:
ještě víc pohybu, víc receptů, víc focení, víc spánku,
víc života, víc víc víc všech radostí!

břicho po 20-ti dnech s jill
a já budu makat vííííc! :)

(již po druhé přicházím se svou tabulkou pravdy,
tentokrát trochu lépe zpracovanou :D )
"Tabulku pravdy" jsem vám nahrála na ulož.to, kdyby někdo měl zájem. :)
je to ve wordu, takže možnost úpravy dle vlastních požadavků

Užívejte si!

Křupavá kuřecí prsa

28. června 2012 v 14:53 | julie |  recepty

recept pod perexem

Ovocný toast

27. června 2012 v 17:50 | julie |  recepty

Suroviny:
toast, či tenoučký plátek chleba (já jsem použila výborný chleba z domácí pekárny :)
pomazánkové máslo / krémový sýr
ovoce dle libosti

Kalorická hodnota:
různá dle množství a druhu uvedených surovin
moje porce se pohybuje okolo 170 kcal

Jednoduchá, rychlá, moc dobrá (+ vysoce estetická) svačinka :D
K tomuto receptu mě inspirovala Taralynn (undressedskeleton).
Její web mám velmi ráda, všechna čest! Ale abych byla upřímná větší část jejich receptů mě opravdu příliš neláká a to proto, že:
  1. používá (dříve používala) ve velké míře umělá sladidla → podle mně nezdravé a nedobré, poslední dobou je ale nahrazuje bylinkou stévií, což chválím :)
  2. její strava je občas až moc košatá nebo jak bych to nazvala ... kombinuje moc surovin dohromady, jsem spíš zastáncem jednodušších pokrmů
  3. jídlo je zbytečně nepřirozeně obarvované :D
  4. a v neposlední řadě velká část surovin je v ČR prostě nedostupná, v čemž je samozřejmě nevinně :D, ale občas mě to hodně mrzí, když čtu o parádních vychytávkách. Kupříkladu CHOBANI, ach. :(

a ještě tady pro vás mám jednu americkou vychytávku: http://www.laptoplunches.com/
krom pestré nabídky krásných, praktických krabiček tam najdete i 365 Lunch Ideas a plno krabičkových receptů

24/06/12

24. června 2012 v 19:36 | julie |  jídelníčky

snídaněsladká jogurtová omeleta ( s jogurtem (48 kcal) a lesním ovocem (22 kcal) = 224 kcal
svačinadomácí staročeský koláček =cca 200 kcal
oběd
kuřecí prso na přírodno 100g (109 kca), velký zeleninový salát s jogurtem (80 kcal) = 189 kcal

svačina
rybízový koláč = cca 350 kcal

svačina 2
ovocný salát = 145 kcal
večeředomácí drožďová pomazánka (90 kcal), plátek chleba (92 kcal), velké rajče (22 kcal) = 204 kcal
večeře 2probiotický jogurt Ehrmann - mák s marcipánem 100g = 119 kcal


CELKEM: 1451 kcal

CHmm. Dneska jsem si dopřávala, pekla jsem super letní koláč a tak podobně. :)
Trochu jsem se zregenerovala, zítra mě čeká ve škole finální den, tak ať mám trochu energie. A pak už volnoooo! Partyyy! A vařeníííí! A pečenííí! Prostě krása.

snídaně:
sváča:


Sladká jogurtová omeleta

24. června 2012 v 13:23 | julie |  recepty
recept pod perexem

23/06/12

23. června 2012 v 21:25 | julie |  jídelníčky

snídaně3 banánové kousky (234 kcal), 100ml odtučněného mléka (35 kcal), malé jablko (62 kcal) = 329 kcal
svačina3 banánové kousky = 234 kcal
oběd
salát s trhaným kuřecím masem = 242 kcal

svačina
100g nízkotuč. tvarohu (95 kcal), 10g rozinek (29 kcal), lžička medu (22 kcal) = 146 kcal

svačina 2
1 banánový kousek (78 kcal), hrst třešní (17 kcal), 1/2 jablka (30 kcal) = 125 kcal
večeředomácí drožďová pomazánka (90 kcal), plátek chleba (92 kcal), velké rajče (22 kcal) = 204 kcal


CELKEM: 1280 kcal

Ano, jsem si vědoma vcelku jednostranného jídelníčku co se týče banánových kousků, ale tím vám jen demonstruji, jak jsou výborné. :D Recept ZDE.

Mé snídaňové menu:

Co se týče pohybu, poslední dva dny mi není zrovna nejlépe, bolí mě v krku a tak podobně. Jill jsem proto dala pohov, asi by ze mně vysála duši. :D Dnes jsem si dala jen poklidnou 45-minutovku kalanetiky.
Teď už si jdu lehnout, s čajem, k televizi! :D juchu!


Salát s trhaným kuřecím masem

23. června 2012 v 12:27 | julie |  recepty
recept pod perexem

Banánové kousky

23. června 2012 v 10:01 | julie |  recepty

recept pod perexem