Jillian Michaels: 30 day shred

14. května 2012 v 0:13 | julie |  pohyb
Všichni o tom mluvili, všichni o tom psali, až nakonec píšu taky.
Navíc i cvičím! Ha!
Už druhý den! Ha! :D

Toto cvičení přišlo vyloženě v pravou chvíli. Při promýšlení podmínek mého Summer Challenge jsem si dlouho lámala hlavu s tím, jak se efektivně vypořádat s pohybem - nic extra jsem nevymyslela, a pak jsem se setkala s programem 30 day shred a bylo jasno.
Jen tak stručně, jedná se o posilovací cvičení rozdělené do tří levelů. Každý z levelů cvičíte 10 dní. Samotné cvičení má 20 minut čistého času a obsahuje 3 šestiminutová kola → 3 minuty zpevňování, 2 minuty cardia, a 1 minutu posilování.
Zdá se to být snadné, ale trochu jsem pročítala reakce a dojmy a mám z toho pocit, že po pár dnech to asi přestane být sranda. :D Tak uvidím, bude to zážitek.
Slibovaný výsledek je velice lákavý, chci to dokázat.
Jill vás celkem nakopne, tomu věřte. :D

V menu jsem si udělala tabulky, kde označuji, co je splněno + pod tlustě zvýrazněnými čísly najdete mé foto po cvičení (neboť to je pro mě také velká inspirace a ze začátku hlavně ostuda, haha)

 

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama