jak se vzpamatovat z přejezení

11. května 2012 v 23:15 | julie |  různé
Dlouho to tu nebylo, dlouho jsem o tom chtěla napsat článek, tak teď mám alespoň pádný důvod.
Pořádně jsem se dnes přejedla, fuj fuj fuuuj! Ale poučilo mě to, zkoumám tyto své -stavy- a snažím se přijít na to proč a co to způsobuje.
Zatím jsem dala dohromady několik užitečných rad - co je správné dělat a jak se s tím srovnat:
  1. Pijte spousty vody - když vypijete značné množství vody, očistíte své tělo a zředíte velké množství potravy, kterou jste snědli a vaše tělo ji teď musí těžce trávit.
  2. Jezte čistě - po přejezení se pravděpodobně cítíte těžce a špatně, čistá (= zdravá) strava vám pomůže se zotavit. Vždy, když uděláte v průběhu své diety ve svém těle nepořádek, tělo automaticky očekává, že jej očistíte, proto se snažte čistou stravu dodržet co nejdéle. Přejezení můžete využít i jako výzvu a počítat "skóre" dnů/týdnů a snad i měsíců bez přejezení. :)
  3. Nevzdávat se! - to, že jste udělali malý přešlap neznamená, že se nemůžete vrátit zpět do původního režimu. Špatný den pokud možno dokončete zdravým jídlem a příjemným cvičením. POZOR! Vyvarujte se extrémním snahám urovnat chybu - ať už tvrdým cvičením či nedostatkem jídla. Takovéto opatření vám nijak neprospěje a může vést ke vziku poruchy příjmu potravy.
  4. Nechte to plavat a posuňte se kupředu - stresování se a odsuzování se kvůli tomu, že jste udělali chybu ve své dietě není správné. Jsme taky jenom lidi, chyby děláme stále a díky nim se také můžeme učit a vyvíjet se.
  5. Zapamatujte si zkušenost - přemýšlejte nad tím, co se stalo, jak se vaše tělo cítilo a jaké byly vaše emoce. Příště, až ucítíte, že se blíží nebezpečí přejezení, vzpomeňte si na to. Je zbytečné dělat stejné chyby.
 

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama